Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh plánu marketingovej komunikácie š.p. SLOVTHERMAE, Kúpele Diamant Dudince pre sezónu 2015/2016
Jankovič, Michal
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu LÚ Diamant, s důrázem na marketingovou komunikaci. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které zajišťují zvýšení návštěvnosti lázeňských zařízení. Pozornost také věnuje zhodnocení hlavních konkurentů v oblasti lázeňské péče. Se záměrem pochopit potřeby současných a potenciálních klientů společnosti byly využity 2 dotazníkové šetření (103 a 201 respondentů) a hloubkové rozhovory s 6 klienty LÚ Diamant. Výsledky z marketingových průzkumů následně umožnily formulovat vhodná doporučení se záměrem zviditelnit společnost na domácím a zahraničním trhu lázeňského cestovního ruchu a zvýšit celkovou návštěvnost společnosti během i mimo sezónu.
Návrh plánu marketingovej komunikácie š.p. SLOVTHERMAE, Kúpele Diamant Dudince pre sezónu 2015/2016
Jankovič, Michal
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu LÚ Diamant, s důrázem na marketingovou komunikaci. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které zajišťují zvýšení návštěvnosti lázeňských zařízení. Pozornost také věnuje zhodnocení hlavních konkurentů v oblasti lázeňské péče. Se záměrem pochopit potřeby současných a potenciálních klientů společnosti byly využity 2 dotazníkové šetření (103 a 201 respondentů) a hloubkové rozhovory s 6 klienty LÚ Diamant. Výsledky z marketingových průzkumů následně umožnily formulovat vhodná doporučení se záměrem zviditelnit společnost na domácím a zahraničním trhu lázeňského cestovního ruchu a zvýšit celkovou návštěvnost společnosti během i mimo sezónu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.